CRM Customer Relationship Management

What is Lorem Ipsum? Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum. Why do we use it? It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout. The point of using Lorem Ipsum is that it has a more-or-less normal distribution of letters, as opposed to using ‘Content here, content here’, making it look like readable English. Many desktop publishing packages and web page editors now use Lorem Ipsum as their default model text, and a search for ‘lorem ipsum’ will uncover many web sites still in their infancy. Various versions have evolved over the years, sometimes by accident, sometimes on purpose (injected humour and the like).

zum Artikel gehen

Neuzugang von Home24: E-Commerce-Experte wechselt zu Hessnatur

Hessnatur verstärkt sich mit einem Neuzugang. Denn ab sofort zählt Shahin Ghannadian zum Team des Händlers von nachhaltiger und fair produzierter Bio-Mode. Bei Hessnatur leitet Ghannadian jetzt das Online-Marketing und das Customer-Relationship-Management

zum Artikel gehen

Job der Woche: Teamleiter (m/w/d) Customer Data Analytics CRM Omni-Channel-Steuerung

Zusammen mit der Personalberatung MENOVIA präsentieren wir auf neuhandeln.de jede Woche exklusiv ein brandneues Job-Angebot für Management, Führungskräfte und Spezialisten aus dem Online- und Multichannel-Handel. Hier geht es zum aktuellen Angebot aus die

zum Artikel gehen

Auf der Bühne bei der Euroshop 2017

Euroshop 2017. Messezeit ist Vortragszeit! Der Handel trifft sich. Taxis sind mehr als schwer zu kriegen. Menschen verhandeln. Menschen informieren sich über neue Trends im stationären Handel und im eCommerce. Es ist Zeit für die Euroshop 2017. Ich wurd

zum Artikel gehen

KW 39/19: Kreativ- & Digital-Events im Oktober

Bildende Kunst, Customer Experience, Design Thinking, Lernende Organisationen, Liberating Structures, Management 3.0, Plattform-Ökonomie und Social Media in Bamberg, Coburg, Frankfurt, Heilbronn, Hof, Köln, Nürnberg, Regensburg, Weiden und Würzburg.

zum Artikel gehen

Customer Journey im B2B: Digitale Services gewinnen an Bedeutung

Jetzt teilen: Share on facebook Facebook Share on twitter Twitter Share on linkedin LinkedIn Customer Journey im B2B: Digitale services gewinnen an Bedeutung Karlsruhe/Köln: 26. Mai 2021:Auch B2B-Unternehmen bieten ihren Kundinnen und Kunden mittlerweile

zum Artikel gehen